آموزش های مربوط به برنامه گیم سنترGame Center

یکی از امکاناتی که پس از خرید اپل آیدی در اختیارتان قرار می گیرد استفاده از برنامه جذاب و محبوب گیم سنتر می باشد که می تواند لحظات خوشی را برای شما بسازد . در این مطلب آموزش های گوناگون برای استفاده از این برنامه به شما ارائه خواهد شد .

مراحل راه اندازی برنامه گیم سنتر :

برنامه  Game Center را از روی دستگاه اجرا کنید.

در قسمت Username شناسه اپل آی دی خود و در قسمت Password پسورد اپل آی دی خود را وارد کنید و از روی همین کیبورد گزینه Done را بزنید.

در صفحه باز شده یک پنجره باز میشود که پیغام می دهد برای این اپل آی دی هنوز اکانت Game Center ساخته نشده است روی گزینه Continue بزنید.

در صفحه جدید لوکیشن خود را انتخاب کنبد همین United States مناسب هست روی گزینه Next بزنید.

تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید و گزینه Next را بزنید. (همان تاریخ تولد که در هنگام ساخت اپل آی دی نوشته اید در این صفحه بطور خودکار نمایش داده میشود البته می توانید در صورت نیاز آن را تغییر دهید.)

 خرید اپل ایدی آماده

در این صفحه قوانین این برنامه نوشته شده است به پایین صفحه بروید و گزینه Agree را بزنید. بعد از انتخاب  Agree یک پنجره باز می شود و برای تایید دوباره گزینه Agree را بزنید.

در این صفحه در قسمت Nickname یک نام مستعار برای خود انتخاب و در این قسمت بنویسید و گزینه Go از روی کیبورد و یا Done از داخل صفحه را بزنید.

تبریک می گم اکانت شما ساخته شد. روی گزینه Status روی جعبه بزنید و یک وضعیت دلخواه برای خود بنویسید مثلا من می نویسم Online و از روی کیبورد Done را بزنید.

حالا فقط کافیست اعلام پیغام این برنامه را از آموزس زیر روی دستگاه روشن و برنامه هایی که از این سرویس پشتیبانی می کنند را نصب و آنلاین با دیگران و یا دوستان خود که آنها هم این اکانت را ساخته اند بازی کنید.

آموزش فعال سازی ارسال پیغام برای Game Center:

برنامه Settings را از روی دستگاه انتخاب کنید.

از منوی سمت چپ گزینه Notifications را انتخاب و از پنجره کناری آن (پنجره سمت راست) گزینه  Game Center را انتخاب کنید.

سه گزینه Sounds,Alerts,Badges را ON کنید.

اکنون هر زمان که پیغام و یا اتفاقی برای بازی  ها و یا دعوتنامه ای دریافت کنید بدون اینکه داخل برنامه گیم سنتر باشید فقط در صورت اتصال به اینترنت یک پیغام همراه را روی صفحه دستگاه دریافت می کنید. بعد از اینکار یا می توانید بازی ها را آنلاین با دیگر افراد در جهان بازی کنید و یا اکانت دوستان خود را به این برنامه برای بازی های دسته جمعی اضافه کنید.

آموزش اضافه کردن اکانت دوستان خود به این برنامه:

برنامه Game Center را اجرا و با همان اپل آی دی خود وارد شوید (البته اگر یکبار وارد شده باشید برنامه با اکانت شما باز خواهد بود) و از منوی پایین گزینه Friends را انتخاب کنید.

گزینه Add Friends را انتخاب کنید. حالا در قسمت To  اگر نام کاربری دوست خود و یا ایمیل آنرا دارید وارد و دکمه  return از روی کیبورد را بزنید و گزینه Send را انتخاب کنید.

در صورت آنلاین بودن دوست شما و هر زمان که برای اولین بار آنلاین شود یک پیغام برا اضافه شدن به لیست برایش نمایش داده خواهد شد که با انتخاب Accept دوست شما به لیست شما اضافه خواهد شد و هر زمان که آنلاین هستید می توانید با هم آنلاین بازی کنید.

 خرید آنلاین اپل ایدی

 در صورتی که شخصی که درخواست را برای اضافه شدن به لیست دوستان را برای او ارسال کرده اید در خواست شما را بپذیرد یک پیغام پذیرفته شدن درخواست را دریافت و اکانت گیم سنتر آن فرد به لیست دوستان شما اضافه خواهد شد.

آموزش چگونه بازی کردن آنلاین با دوستان و یا دیگر افراد آنلاین:

باید بازی ای که شما انتخاب کرده اید گزینه Multiplayer داشته باشد. هر بازی که این گزینه را داشته باشد بدین معنی است که می توانید این بازی را آنلاین با دیگران بازی کنید. در این آموزش من یک بازی بنام Fruit Ninja را انتخاب کرده ام.

بعد از اینکه باید از اتصال به اینترنت مطمئن باشید روی گزینه Multiplayer بزنید.

در صفحه جدید روی Online بکشید و یک صفحه برای شما باز خواهد شد که سه انتخاب را در اختیار شما قرار می دهد. در همه بازی ها این سه انتخاب را خواهید داشت:

یک: در قسمت ready اگر دوستی را به لیست خود اضافه کرده باشید و آن شخص آنلاین بوده و این بازی را روی دستگاه خود نصب کرده باشد را می توانید ببینید و با زدن روی نام آن یک پشنهاد برای بازی آنلاین این بازی اگر او هم این بازی را داشته باشد برایش ارسال می شود که در صورت قبول کردن می توانید آنلاین با هم رقابت کنید.

ب: گزینه بعدی Invite Friends هست با انتخاب این گزینه اگر دوستی را قبلا به لیست خود اضافه نکرده باشید می توانید با داشتن نام کاربری و یا ایمیل آن یک دعوتنامه و پیشنهاد برای بازی آنلاین برای او ارسال کنید که در صورت تایید آن شخص و باز اگر این بازی را همان شخص هم روی دستگاهش داشته باشد می توانید آنلاین با هم بازی کنید.

ج: گزینه Play Now هست با انتخاب این گزینه خود بازی به دنبال افرادی که این بازی را دارند و در حال حاضر اکانت گیم سنتر آنها آنلاین هست می گردد و یک شخص آنلاین را بطور رندوم انتخاب کرده و ارتباط شما را با آن شخص حالا از هرکجا ی دنیا که باشد برای بازی و رقابت آنلاین برقرار می کند .

توصیه می شود در این زمینه ، مطلب آموزش فعال سازی اپل آیدی را هم مطالعه بفرمایید .

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!